• Αρχική
  • Blog
  • Κριτικές
  • ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
  • Περί Oscar...
  • ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ...
  • ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
  • Επικοινωνία
  • ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΠΕΝΤΟΝ: Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ «ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ»
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΠΕΝΤΟΝ ,που έφυγε από τη ζωή πριν λιγες μέρες, ήταν από τους κύριους εκπροσωπους αυτης της συγκεκριμμένης κατηγορίας. Του ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 14 Μαΐου 2025 13:45 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ-«ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ» (ΑΒΑΤΟΝ): ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ KEIMENOY ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Κι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ που σέβεται και τα δύο  και παίρνει τη διάκριση που του αναλογεί

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 06 Απριλίου 2025 13:53 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΝΑΧΤΛΑΝΤ»(«ΑΠΟΘΗΚΗ»): ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΙ Η ΔΙΗΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ DNA
    Γράφτηκε από Pantimo

    Εργο προβληματισμού, ερωτημάτων και σκέψεων είναι το «ΝΑΧΤΛΑΝΤ» του Γερμανού συγγραφέα ΜΑΡΙΟΥΣ ΦΟΝ ΜΑΓΙΕΝΜΠΟΥΡΓΚ, που παίζεται στο θέατρο «Αποθήκη», στου Ψυρρή, σε σκηνοθεσία ΝΙΚΟΡΕΣΤΗ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗ με πολύ καλό θίασο-θα τους αναφέρω στην ωρα τους

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2025 13:56 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «Η ΔΕΞΙΑ, Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΙ Ο ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ» («ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ»): ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΦΑΣΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι ένα πολύ ταλαιπωρημένο έργο, σχεδόν απόκληρο, σχεδόν εξόριστο που αν και γύρισαν κι επαναπατρίστηκαν ολοι  οι εκούσια ή ακούσια «φυγαδευθέντες», η κωμωδία αυτή των ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ και ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, μια φορά μόνο παίχτηκε, έγινε μακελειό, την κυνηγήσαν κι η ΔΕΞΙΑ κι η ΑΡΙΣΤΕΡΑ κι έμεινε μόνος του ο ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ κι οι γεννήτορες του, ο ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ με τον ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ να βλέπουν ότι ένα πνευματικό παιδί που γέννησαν δεν θα το ξαναδούν στη Σκηνή, θα πεθάνουν κι αυτό θα είναι ακόμα στην ΕΞΟΡΙΑ. Επιτέλους, η ΑΜΝΗΣΤΕΙΑ  μπόρεσε να γίνει πράξη και για τον «Κυρ-Παντελή» και το 2024 ήταν η χρονιά που ξαναπήρε την ιθαγένεια του και γύρισε στα πάτρια εδάφη.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024 14:10 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ» («ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ»): ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Εργο που προβληματίζει είναι η «ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ» του ΤΖΩΝ ΠΑΤΡΙΚ ΣΑΝΛΕΫ , την οποία ξέρουμε οι πολλοί από τον κινηματογράφο με τις μνημειώδεις ερμηνείες της Μέρυλ Στρηπ, του Φίλιπ Σέϋμουρ Χόφμαν, της Εϊμυ Ανταμς και της Βαϊόλα Ντέηβις, που ήταν κι οι 4 υποψήφιοι για το Oscar. Ωστόσο να τονίσω ότι το έργο είναι ΘΕΑΤΡΙΚΟ που μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο. Δεν είναι σαν κάτι άλλες περιπτώσεις που μας κατακλύζουν όταν παίρνουν κινηματογραφικά έργα και τα μετατρέπουν ο ίδιοι οι θίασοι σε θέατρο με λίγο πασπάλισμα κι από κάποια πιθανή λογοτεχνική καταβολή.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024 16:35 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «18/9» (ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ): Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι άραγε μια σκέτη «διαμαρτυρία» ο μονόλογος «18/9» που είδαμε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο «Ιδρυμα Κακογιάννης»; Όχι, ειναι κάτι πολύ παραπάνω. Κι από διαμαρτυρία κι από πολιτική παρέμβαση  είναι πολύ παραπάνω επειδή περιλαμβάνει όλα αυτά μαζί  και πάει και παραπέρα. Ναι, είναι μια κραυγή γύρω από τη δολοφονία του ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ και την άνοδο της «Χρυσής Αυγής» με τα γνωστα επακόλουθα

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2024 16:01 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ: ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, Ο «ΖΟΓΚΛΕΡ» ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι ό,τι αποκόμισα από την παράσταση του έργου-μονολόγου «ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ» του Καταλανού συγγραφέα ΖΟΥΖΕΠ ΜΑΡΙΑ ΜΙΡΟ στο θέατρο «ΘΗΣΕΙΟ» που παρακολούθησα πρόσφατα ένα βράδυ.

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 02 Ιουνίου 2024 16:59 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» (ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ): Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Και μόνο που το διαβάζει κανείς αυτό στον τίτλο, κάπως «σφίγγεται». «Η διαχείριση της απώλειας». Και «του θανάτου» ,θα τολμούσα.

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 01 Μαρτίου 2024 17:35 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «THE DOCTOR» (ΑΜΦΙ-ΘΕΑΤΡΟ): Η ΗΔΟΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Καταρχάς, να ξεκινήσω από τον τίτλο και να πω ότι ΑΡΙΣΤΑ έπραξε η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ως σκηνοθέτης αλλά και μεταφραστής του έργου και της παράστασης,  που τον κράτησε στα αγγλικά. Διότι δεν προσδιορίζεται άρθρο. Αρα, δεν προσδιορίζεται και φύλο. Κι από εδώ ξεκινά η πεμπτουσία του έργου.

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 18:05 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ): ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΤΥΛΙΖΑΡΙΣΜΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Από τις ωραιότερες παραστάσεις που έχω δει φέτος, είναι οι «ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» του ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΑΛΜΠΗ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ του ΠΕΙΡΑΙΑ, το ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ με διαφορά από το αμέσως επόμενο , που είναι το Εθνικό.

    Συντάχθηκε στις Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 16:00 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» («ΒΕΑΚΗ»): ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ως σκηνικό παιχνίδι στήνεται κι ως τέτοιο εξελίσσεται μέχρις ενός σημείου, το έργο του Γαλλο-Φλαμανδου ΕΡΙΚ-ΕΜΑΝΟΥΕΛ ΣΜΙΤ «ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» που παίζεται στο θέατρο «Βεάκη» με τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΕΖΟ και τον ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗ, ο οποίος συνυπογράφει και τη σκηνοθεσία μαζί με τον ΣΩΤΗΡΗ ΤΣΑΦΟΥΛΙΑ

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου 2024 18:49 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «THE HUMANS»(ΘΕΑΤΡΟ «ΜΟΥΣΟΥΡΗ») : OI ΜΙΚΡΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΚΑΙ TO ΣΥΝΟΛΟ.
    Γράφτηκε από Pantimo

    Εξαιρετικά ενδιαφέρον έργο είναι το «THE HUMANS» του ΣΤΗΒΕΝ ΚΑΡΑΜ που πήρε το «ΤΟΝΥ» καλύτερου θεατρικού έργου προ  ετών και παίζεται στο θέατρο «Μουσούρη» της Πλατείας Καρύτση.

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 26 Δεκεμβρίου 2023 16:44 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΩΡΩΠΟΣ» (ΘΕΑΤΡΟ ΝΟΥΣ): ΣΚΩΤΙΑ-ΩΡΩΠΟΣ : 0-1
    Γράφτηκε από Pantimo

    Επειδή το έργο είναι Σκωτσέζου συγγραφέα, του ΑΝΤΟΝΙ ΝΙΛΣΟΝ αλλά τώρα ανεβάζεται επισήμως (κι όχι απατεωνίστικα) ελληνοποιημένο.  Στο «νεοσύστατο» ΘΕΑΤΡΟ «ΝΟΥΣ», που είναι ο πρώην κινηματογράφος «Ιλιον» στην οδό Τροίας , σχεδόν γωνία με Πατησίων.

    Και του πάει εξαιρετικά η ελληνοποίηση.

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2023 17:56 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «Ο ΙΜΠΡΕΣΑΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΜΥΡΝΗ» (ΕΘΝΙΚΟ-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ):ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Υπότιτλος : ΤΟ ΧΑΡΜΑ ΤΗΣ «ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ»

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2023 16:47 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ» (ΘΕΑΤΡΟ ΖΙΝΑ): Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ «ΜΕΤΡΙΟΥ»
    Γράφτηκε από Pantimo

    Για τον ΑΡΘΟΥΡ ΜΙΛΛΕΡ  έχω διατυπώσει θέση, πως είναι ο αγαπημένος μου μεταπολεμικός συγγραφέας, όπως στην προγενέστερη περίοδο έχω τον Ιψεν, το Πιραντέλο και τον Σω .

    Αυτό που με συγκλονίζει στα έργα του Μίλερ είναι η έντονη κοινωνική αναφορά ως πλαίσιο κι ο Ανθρωπος στη μέση όπου το πλαίσιο καθορίζει την πορεία του κι ο ίδιος προσπαθεί με τη σειρά του να παρέμβη σε αυτό το πλαίσιο. Συνήθως, του κάκου… Ενίοτε και..εις μάτην.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2023 18:00 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ» (ΘΕΑΤΡΟ «ΠΟΡΕΙΑ»): ΙΨΕΝ,ΠΑΝΤΟΤΙΝΕ!!!!!
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ο Νορβηγός ΕΡΡΙΚΟΣ (ή ΧΕΝΡΙΚ) ΙΨΕΝ είναι ο συγγραφέας που λάτρεψα. Για το περιεχόμενο και τη δομή του, για το βάσανο της ΑΠΟΛΥΤΗΣ Αλήθειας. Οι άλλοι δύο είναι ο ΛΟΥΙΤΖΙ ΠΙΡΑΝΤΕΛΟ για το ακριβώς ανάποδο, την υποκειμενικότητα της Αλήθειας κι ο τρίτος είναι ο ΜΠΕΡΝΑΡNΤ ΣΩ απλά για τη ΜΕΓΑΛΟΦΥΙΑ ΤΟΥ. Κι από τους μεταπολεμικούς ο ΑΡΘΟΥΡ ΜΙΛΕΡ για τη σφαιρικότητα και την κοινωνικοποίηση του δράματος.

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 05 Δεκεμβρίου 2023 18:03 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ» (ΠΕΙΡΑΙΩΣ 131): ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΕΙΔΟΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Κι αυτό είναι η «φάρσα». Τη βάζω σε εισαγωγικά τη λέξη επειδή ενίοτε κακοποιείται και παρεξηγείται. Κι όμως είναι ένα ΕΙΔΟΣ κι αυτή, απαιτητικό και θέλει τους μαστόρους . Συν ότι είναι ένα είδος που το αγαπάει πολύ το κοινό. ΟΙ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ-ΡΕΠΠΑΣ ή ΡΕΠΠΑΣ-ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ βρίσκονται σε καλή ώρα. Με δεδομένο ότι είναι κάτοχοι του είδους.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2023 20:28 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ» (ΘΕΑΤΡΟ «ΧΩΡΑ»): ΕΝΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ έλεγε πως «δεν γίνεται να υπάρξει ελληνικό θέατρο χωρίς ελληνικό έργο». Γι αυτό το λόγο, παράλληλα με τις πρωτοπόρες εισαγωγές του, έψαχνε κι εύρισκε κι ανέβαζε, Ελληνες συγγραφείς. Ο «ΚΩΛΟΚΑΙΡΟΣ» του ΑΝΤΩΝΗ ΤΣΙΟΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ είναι ένα τέτοιο έργο. Ένα από εκείνα που δηλώνουν το ελληνικό θέατρο μέσα κι από έργα κι όχι μόνο από παραστάσεις.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2023 17:42 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΣΥNΕΒΗ ΣΤΟ MONTEREY» (ΜΙΚΡΟ ΧΟΡΝ): Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Αφορά στη συνεύρεση επί Σκηνής της ΛΥΔΙΑΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ και της ΚΑΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Δύο ηθοποιών διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας και είδους.

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2023 15:49 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2023- «ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ», Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ (ΑΦΙΕΡΩΜΑ)
    Γράφτηκε από Pantimo

    «ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ».. Την είπε προσδιοριστικά για το έργο του ΤΑΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, του ρομαντικού, μοναχικού , κινηματογραφικού οραματιστή της Θεσσαλονίκης, ο φίλος του και συνεργάτης του ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΡΟΥΧΟΣ. Ο οποίος προλόγισε, κατά κάποιο τρόπο ,την ταινία του σκηνοθέτη «ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ», μαζί με έναν άλλο συνάδελφο και φίλο και συνεργάτη του σκηνοθέτη, τον ΜΑΡΚΟ ΧΟΛΕΒΑ

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2023 13:49 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...

Blog αρχείο

2025

  • Μάιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2024

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (1)
  • Οκτώβριος (1)
  • Ιούνιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (2)
  • Ιανουάριος (1)

2023

  • Δεκέμβριος (5)
  • Νοέμβριος (7)
  • Οκτώβριος (1)
  • Αύγουστος (1)
  • Ιούλιος (1)
  • Ιούνιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2022

  • Νοέμβριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2021

  • Σεπτέμβριος (1)
  • Αύγουστος (2)
  • Ιούλιος (1)
  • Μάιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2020

  • Δεκέμβριος (3)
  • Νοέμβριος (1)
  • Οκτώβριος (2)
  • Αύγουστος (1)
  • Μάιος (11)
  • Απρίλιος (9)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2019

  • Νοέμβριος (4)
  • Σεπτέμβριος (9)
  • Ιούνιος (1)
  • Μάιος (1)

2018

  • Νοέμβριος (3)
  • Σεπτέμβριος (9)
  • Αύγουστος (2)
  • Απρίλιος (1)
  • Ιανουάριος (2)

2017

  • Νοέμβριος (3)
  • Σεπτέμβριος (8)
  • Αύγουστος (1)
  • Μάιος (2)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (4)
  • Φεβρουάριος (1)

2016

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (4)
  • Οκτώβριος (1)
  • Αύγουστος (1)
  • Ιούνιος (2)
  • Μάιος (2)
  • Απρίλιος (3)
  • Μάρτιος (6)
  • Φεβρουάριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2015

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (2)
  • Σεπτέμβριος (2)
  • Ιούλιος (2)
  • Ιούνιος (2)
  • Μάιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (3)
  • Φεβρουάριος (1)

2014

  • Νοέμβριος (6)
  • Οκτώβριος (1)

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Top
Copyright © pantimo.gr 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Blog

Login

  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη σας;
  • Δημιουργία λογαριασμού