• Αρχική
  • Blog
  • Κριτικές
  • ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
  • Περί Oscar...
  • ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ...
  • ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
  • Επικοινωνία
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΑΓΡΙΟΙ» («ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ»): ΜΙΑ «ΓΡΟΘΙΑ» ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Οι «ΑΓΡΙΟΙ» του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΛΟΥΜΠΗ είναι το αναφερόμενο κι  ομολογώ ότι πρόκειται για πολύ δυνατό κομμάτι του ρεαλιστικού θεάτρου, σε όλα τα επίπεδα.
    Και βασικά ξεκινάμε από το γράψιμο. Το θέμα καταρχάς, τους χαρακτήρες στη συνέχεια και φυσικά στη δομή, στη φόρμα επίσης

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2025 14:17 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΜΕ ΠΑΝΤΟΥΦΛΕΣ» («ΒΕΜΠΟ»): ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Κάθε τόσο ακούμε και μιλάνε , και με περισπούδαστο ύφος, για «διαχρονικότητες», και «σε πέντε χρόνια ποιος θα το θυμάται; «κλπ. Αυτό δεν είναι καινούργιο. Είναι σύμπτωμα του κάθε ενεστώτα που δεν σέβεται τον εαυτό του, λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης. Τα έργα του ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ είτε εκείνα που έγραψε με τον ΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ είτε με άλλους συνεργάτες είτε μόνος του, καθως  κι οι ταινίες που εκανε σε δικα του σεναρια είτε διασκευασμένα από το δικό του θέατρο είτε γραμμένα απευθείας για την οθόνη, έχουν δώσει την απάντηση προ πολλού.

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 04 Δεκεμβρίου 2025 16:44 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ» (ΑΚΡΟΠΟΛ): Η «ΣΑΡΩΤΙΚΗ» ΥΡΩ ΜΑΝΕ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Αυτή είναι που πάνω από όλα μένει και παίρνεις μαζί σου φεύγοντας. Βέβαια, συνεπικουρούν κι άλλοι συντελεστές και θα τους αναφέρω παρακάτω. Όμως η παράσταση γίνεται δική της. Λέω η «παράσταση» κι όχι το «έργο» διότι περί του έργου έχω κάποιες ενστάσεις που αφορούν σε προσωπικά, ιδεολογικά περί θεάτρου ζητήματα. Όμως ο τρόπος με τον οποίο το ανέβασε ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΚΗΣ και παραπέμπει σε ένα λαϊκό θέαμα κάνει την παράσταση κάτι παραπάνω από ευπρόσωπη.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2025 13:24 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ» (ΑΠΟΘΗΚΗ): ΤΟ ΕΡΓΟ ‘Η Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ?
    Γράφτηκε από Pantimo

    Το ερώτημα αφορά στο  τρόπο ανεβάσματος από την ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ενός έργου, που στην «ορθοδοξη» μορφή του θα μπορούσε να είναι κι ετσι, θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς.

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2025 13:51 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2025: Η «ΜΑΧΗ», ΟΙ «ΔΟΚΙΜΑΣΤΡΙΕΣ», ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ «ΦΩΣ» ΚΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ…
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ενας πολύ προσωπικός και ιδιαίτερος απολογισμός από το Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης 2025, είναι αυτός εδώ.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2025 18:40 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ-«ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΛΟΝΕΛΟ» (ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ): ΜΙΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Αυτό που έγινε με την επιθεώρηση των ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ και μουσική ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗ, στο «Ιδρυμα Σταυρος Νιάρχος», στη «Λυρική», ήταν από τις μεγαλύτερες ψυχαγωγικές και πνευματικές αλλά και συναισθηματικές χαρές, που έχω δοκιμάσει

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2025 17:44 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΚΑΡΝΤΙΝΑΛΕ: «ΤΙ ΖΕΣΤΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΟΠΈΛΑΣ»
    Γράφτηκε από Pantimo

    Τρεις γυναίκες της οθόνης ερωτεύτηκα βλέποντας τες στο πανί, ως πιτσιρικάς και σε όλη τη δεκαετία της εφηβείας: Την ΤΖΕΗΝ ΦΟΝΤΑ, την ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΚΑΡΝΤΙΝΑΛΕ και την ΖΑΚΛΊΝ ΜΠΙΣΕ.

    Για αυτό και την «τελετή» για την Κλαούντια, που μας έφυγε στα 87 της, θέλησα να την κανω με επισημότητα από το pantimo.gr κι όχι με ανάρτηση στο φβ. Ετσι, για τις ονειρώξεις της εφηβείας που η Κλαούντια εκπροσώπησε. Οι Ιταλοί την τονίζουν ως «Κλάουντια», έχουν έρωτα με την προπαραλήγουσα, εμείς στην απόδοση μας, τους τόνους τους ανεβοκατεβάζουμε, οι Γάλλοι μένουν σταθερά στη λήγουσα, οι Ισπανοί ανάλογα με το αν τελειώνει σε φωνήεν κι οι Αγγλο-Αμερικάνοι «συγχωνεύουν» και την κάνουν «Κλώντια».

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2025 15:07 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΡΟΜΠΕΡΤ ΡΕΝΤΦΟΡΝΤ: ΤΟ ΤΣΟΥΛΟΥΦΙ, ΤΟ SUNDANCE ΚΑΙ Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Τι είναι αυτό που τον έκανε τόσο ξεχωριστό; Εχουν φύγει αμέτρητοι μεγάλοι καλλιτέχνες κι αγαπημένοι και συμπαθείς και δημοφιλείς που λάτρεψε κι εκτίμησε ο κόσμος. Αυτό του ΡΟΜΠΕΡΤ ΡΕΝΤΦΟΡΝΤ, είναι κάτι άλλο. Περισσότερο από όλα δηλώνει μια ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2025 15:18 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ –«ΑΛΣΟΣ»: Ο ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ ΤΑ ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΑΓΑΠΑΕΙ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Χτες, για πρώτη φορά, μετά από καμιά….200αριά χρόνια (χαχαχα), δεν παράγγειλα ποτό όταν ήρθαν για την παραγγελία, παράγγειλα ΓΡΑΝΙΤΑ ΦΡΑΟΥΛΑ. Είχε ξυπνήσει μέσα μου η παιδική ηλικία, οι πρόγονοι που με πήγαιναν στα αθηναϊκα θέατρα τα καλοκαίρια, σε εκείνη τη μέθεξη για ένα παιδί, και τα ξαναείδα μπροστά μου. Στο «Αλσος του Οικονομίδη» που λέγαμε.. Οι αναμνήσεις ξεπήδησαν σαν μοίρες, απλώθηκαν σε όλο το χώρο κι άρχισαν ένα τρελό χορό, σαν τις ενάρξεις και τα φινάλε των επιθεωρήσεων, σαν τα μιούζικαλ του Δαλιανίδη. Είχα νομίσει για χρόνια, σχεδόν βεβαιωθεί, ότι το καλοκαιρινό θέατρο της Αθήνας είχε πια χαθεί. Κι εχτες, που πήγα, καθυστερημένα είναι η αλήθεια στο «Αλσος» του Φοίβου, είδα μπροστα μου τα πάντα.

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 07 Αυγούστου 2025 15:58 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΠΕΝΤΟΝ: Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ «ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ»
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΠΕΝΤΟΝ ,που έφυγε από τη ζωή πριν λιγες μέρες, ήταν από τους κύριους εκπροσωπους αυτης της συγκεκριμμένης κατηγορίας. Του ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 14 Μαΐου 2025 13:45 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ-«ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ» (ΑΒΑΤΟΝ): ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ KEIMENOY ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Κι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ που σέβεται και τα δύο  και παίρνει τη διάκριση που του αναλογεί

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 06 Απριλίου 2025 13:53 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΝΑΧΤΛΑΝΤ»(«ΑΠΟΘΗΚΗ»): ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΙ Η ΔΙΗΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ DNA
    Γράφτηκε από Pantimo

    Εργο προβληματισμού, ερωτημάτων και σκέψεων είναι το «ΝΑΧΤΛΑΝΤ» του Γερμανού συγγραφέα ΜΑΡΙΟΥΣ ΦΟΝ ΜΑΓΙΕΝΜΠΟΥΡΓΚ, που παίζεται στο θέατρο «Αποθήκη», στου Ψυρρή, σε σκηνοθεσία ΝΙΚΟΡΕΣΤΗ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗ με πολύ καλό θίασο-θα τους αναφέρω στην ωρα τους

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2025 13:56 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «Η ΔΕΞΙΑ, Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΙ Ο ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ» («ΜΙΚΡΟ ΠΑΛΛΑΣ»): ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΦΑΣΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι ένα πολύ ταλαιπωρημένο έργο, σχεδόν απόκληρο, σχεδόν εξόριστο που αν και γύρισαν κι επαναπατρίστηκαν ολοι  οι εκούσια ή ακούσια «φυγαδευθέντες», η κωμωδία αυτή των ΑΛΕΚΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ και ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, μια φορά μόνο παίχτηκε, έγινε μακελειό, την κυνηγήσαν κι η ΔΕΞΙΑ κι η ΑΡΙΣΤΕΡΑ κι έμεινε μόνος του ο ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ κι οι γεννήτορες του, ο ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ με τον ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ να βλέπουν ότι ένα πνευματικό παιδί που γέννησαν δεν θα το ξαναδούν στη Σκηνή, θα πεθάνουν κι αυτό θα είναι ακόμα στην ΕΞΟΡΙΑ. Επιτέλους, η ΑΜΝΗΣΤΕΙΑ  μπόρεσε να γίνει πράξη και για τον «Κυρ-Παντελή» και το 2024 ήταν η χρονιά που ξαναπήρε την ιθαγένεια του και γύρισε στα πάτρια εδάφη.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024 14:10 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ» («ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ»): ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Εργο που προβληματίζει είναι η «ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ» του ΤΖΩΝ ΠΑΤΡΙΚ ΣΑΝΛΕΫ , την οποία ξέρουμε οι πολλοί από τον κινηματογράφο με τις μνημειώδεις ερμηνείες της Μέρυλ Στρηπ, του Φίλιπ Σέϋμουρ Χόφμαν, της Εϊμυ Ανταμς και της Βαϊόλα Ντέηβις, που ήταν κι οι 4 υποψήφιοι για το Oscar. Ωστόσο να τονίσω ότι το έργο είναι ΘΕΑΤΡΙΚΟ που μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο. Δεν είναι σαν κάτι άλλες περιπτώσεις που μας κατακλύζουν όταν παίρνουν κινηματογραφικά έργα και τα μετατρέπουν ο ίδιοι οι θίασοι σε θέατρο με λίγο πασπάλισμα κι από κάποια πιθανή λογοτεχνική καταβολή.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024 16:35 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «18/9» (ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ): Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι άραγε μια σκέτη «διαμαρτυρία» ο μονόλογος «18/9» που είδαμε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο «Ιδρυμα Κακογιάννης»; Όχι, ειναι κάτι πολύ παραπάνω. Κι από διαμαρτυρία κι από πολιτική παρέμβαση  είναι πολύ παραπάνω επειδή περιλαμβάνει όλα αυτά μαζί  και πάει και παραπέρα. Ναι, είναι μια κραυγή γύρω από τη δολοφονία του ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ και την άνοδο της «Χρυσής Αυγής» με τα γνωστα επακόλουθα

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2024 16:01 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ: ΑΡΓΥΡΗΣ ΞΑΦΗΣ, Ο «ΖΟΓΚΛΕΡ» ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι ό,τι αποκόμισα από την παράσταση του έργου-μονολόγου «ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ» του Καταλανού συγγραφέα ΖΟΥΖΕΠ ΜΑΡΙΑ ΜΙΡΟ στο θέατρο «ΘΗΣΕΙΟ» που παρακολούθησα πρόσφατα ένα βράδυ.

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 02 Ιουνίου 2024 16:59 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» (ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ): Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Και μόνο που το διαβάζει κανείς αυτό στον τίτλο, κάπως «σφίγγεται». «Η διαχείριση της απώλειας». Και «του θανάτου» ,θα τολμούσα.

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 01 Μαρτίου 2024 17:35 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «THE DOCTOR» (ΑΜΦΙ-ΘΕΑΤΡΟ): Η ΗΔΟΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Καταρχάς, να ξεκινήσω από τον τίτλο και να πω ότι ΑΡΙΣΤΑ έπραξε η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ως σκηνοθέτης αλλά και μεταφραστής του έργου και της παράστασης,  που τον κράτησε στα αγγλικά. Διότι δεν προσδιορίζεται άρθρο. Αρα, δεν προσδιορίζεται και φύλο. Κι από εδώ ξεκινά η πεμπτουσία του έργου.

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 18:05 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ – «ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ): ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΤΥΛΙΖΑΡΙΣΜΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Από τις ωραιότερες παραστάσεις που έχω δει φέτος, είναι οι «ΤΡΕΙΣ ΨΗΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ» του ΕΝΤΟΥΑΡΝΤ ΑΛΜΠΗ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ του ΠΕΙΡΑΙΑ, το ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ με διαφορά από το αμέσως επόμενο , που είναι το Εθνικό.

    Συντάχθηκε στις Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 16:00 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΘΕΑΤΡΟ- «ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» («ΒΕΑΚΗ»): ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ως σκηνικό παιχνίδι στήνεται κι ως τέτοιο εξελίσσεται μέχρις ενός σημείου, το έργο του Γαλλο-Φλαμανδου ΕΡΙΚ-ΕΜΑΝΟΥΕΛ ΣΜΙΤ «ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ» που παίζεται στο θέατρο «Βεάκη» με τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΠΕΖΟ και τον ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗ, ο οποίος συνυπογράφει και τη σκηνοθεσία μαζί με τον ΣΩΤΗΡΗ ΤΣΑΦΟΥΛΙΑ

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 29 Ιανουαρίου 2024 18:49 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...

Blog αρχείο

2025

  • Δεκέμβριος (2)
  • Νοέμβριος (3)
  • Οκτώβριος (1)
  • Σεπτέμβριος (2)
  • Αύγουστος (1)
  • Μάιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2024

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (1)
  • Οκτώβριος (1)
  • Ιούνιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (2)
  • Ιανουάριος (1)

2023

  • Δεκέμβριος (5)
  • Νοέμβριος (7)
  • Οκτώβριος (1)
  • Αύγουστος (1)
  • Ιούλιος (1)
  • Ιούνιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2022

  • Νοέμβριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2021

  • Σεπτέμβριος (1)
  • Αύγουστος (2)
  • Ιούλιος (1)
  • Μάιος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2020

  • Δεκέμβριος (3)
  • Νοέμβριος (1)
  • Οκτώβριος (2)
  • Αύγουστος (1)
  • Μάιος (11)
  • Απρίλιος (9)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2019

  • Νοέμβριος (4)
  • Σεπτέμβριος (9)
  • Ιούνιος (1)
  • Μάιος (1)

2018

  • Νοέμβριος (3)
  • Σεπτέμβριος (9)
  • Αύγουστος (2)
  • Απρίλιος (1)
  • Ιανουάριος (2)

2017

  • Νοέμβριος (3)
  • Σεπτέμβριος (8)
  • Αύγουστος (1)
  • Μάιος (2)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (4)
  • Φεβρουάριος (1)

2016

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (4)
  • Οκτώβριος (1)
  • Αύγουστος (1)
  • Ιούνιος (2)
  • Μάιος (2)
  • Απρίλιος (3)
  • Μάρτιος (6)
  • Φεβρουάριος (1)
  • Ιανουάριος (1)

2015

  • Δεκέμβριος (1)
  • Νοέμβριος (2)
  • Σεπτέμβριος (2)
  • Ιούλιος (2)
  • Ιούνιος (2)
  • Μάιος (1)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (3)
  • Φεβρουάριος (1)

2014

  • Νοέμβριος (6)
  • Οκτώβριος (1)

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Top
Copyright © pantimo.gr 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Blog

Login

  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη σας;
  • Δημιουργία λογαριασμού