• Αρχική
  • Blog
  • Κριτικές
  • ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
  • Περί Oscar...
  • ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ...
  • ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
  • Επικοινωνία
  • «TRAIN DREAMS» (NETFLIX): ΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Σε αυτή την παράδοση κινείται αυτή η ταινία, απλώς η προσέγγιση γίνεται στο πιο εξελιγμένη, πιο μοντέρνα, πιο ενηλικιωμένη θα έλεγα από τις παραδοσιακές μεταφορές λογοτεχνικών έργων στην οθόνη.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 08 Δεκεμβρίου 2025 16:43 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΧΙΝΤ ΡΑΤΖΑΜΠ» (The voice of Hind Rajab) (Sawt Hind Rajab): ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΔΡΑΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ…
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι εδώ που η πολιτική γίνεται Τέχνη, είναι εδώ που ένα εύρημα έρχεται και διαφοροποιεί την έννοια της πολεμικής ή «καταγγελτικής» ταινίας, είναι εδώ που έρχεται το ντοκουμέντο να γίνει μυθοπλασία χωρίς  να έχει αλλοιώσει την ταυτότητα του αλλά και χωρίς να έχει παραβεί τους κανόνες της άλλης. Είναι εδώ που ούτε ο πιο κακόπιστος δεν μπορεί να κατηγορήσει για προπαγάνδα για τον απλούστατο λόγο ότι αφορά ο Ανθρωπος και το πως τον κοιτάμε εμείς.

    Συντάχθηκε στις Σάββατο, 06 Δεκεμβρίου 2025 13:16 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΦΛΕΒΑ» : ΩΡΙΜΑΣΗ, ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ, ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ έχει βρει απολύτως τον εαυτό του, τον έχει εξελίξει, τον έχει ωριμάσει κι όπως μιλούν τα φιλμ, τον εμπλουτίζει διαρκώς

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 02 Δεκεμβρίου 2025 18:54 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «WICKED 2» (Wicked: For good): ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Θα ξεκινήσω από το πως τελείωνα την κριτική του πρώτου «Wicked» : «Το μόνο που προσωπικά με χάλασε είναι ότι ένα θεατρικό μιούζικαλ των 2,5 ωρών, το χώρισαν σε δυο ταινίες στον  κινηματογράφο κι αυτή που βλέπουμε είναι το πρώτο μέρος. Και διαρκεί 160 λεπτά; Υπήρχε λόγος; Την απάντηση θα τη δώσουν οι executives του στούντιο διότι είναι καθαρά εμπορική και μηδαμινά καλλιτεχνική» .

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2025 16:28 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΑ» (Late shift) (Heldin): OΤΑΝ Η ΗΘΟΠΟΙΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ…ΜΟΝΤΑΖ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ…ΣΕΝΑΡΙΟ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι ΑΘΛΟΣ αυτό που συμβαίνει με τη Γερμανίδα ηθοποιό ΛΕΟΝΙ ΜΠΕΝΕΣ σε αυτή την ταινία, και βέβαια επιβράβευση ρίσκου για την Ελβετίδα σκηνοθέτη που ξεκίνησε να κάνει ένα έργο στηριγμένο στην ηθοποιό και με τον τρόπο με τον οποίο είναι στηριγμένο

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2025 16:13 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «FRANKENSTEIN» (NETFLIX): ΤΟ ΟΠΤΙΚΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Οπτικα ξεκινά η κατάκτηση του θεατή, όπου εκεί μέσα κυριαρχεί το κύρος, ο τρόπος με τον οποίο επιβάλλεται. Η συγκίνηση ολοκληρώνει και δικαιώνει το οπτικό πλαίσιο στο δεύτερο μέρος, όπου εκεί συνειδητοποιούμε ότι το κύρος έχει δύο όψεις

    Συντάχθηκε στις Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2025 21:27 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • ΚΑΛΗ Η «ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ», ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΈΨΕΙΣ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Μπορεί να μην έχει σχέση με το αριστούργημα του Στάνλεϋ Κράμερ του 1961, με τα Oscar στον Μαξιμίλιαν Σελ και στο εκ διασκευής σενάριο του Αμπυ Μαν, έχει όμως, μια άλλη, εντελώς δική της και πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2025 16:13 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ» (No other choice): ΤΟ…. «ΤΣΕΚΟΥΡΙ» ΣΤΑ ..ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ…
    Γράφτηκε από Pantimo

    Και χωρίς να έχει ενημερωθεί κάποιος θεατής προκαταβολικώς αν έχει τύχει να δει «Το Τσεκούρι» του Κώστα Γαβρά, αυτομάτως εκεί θα παραπεμφθεί. Διότι, θα παρακολουθεί μια ιστορία που θα του θυμίζει εκείνο αλλά προσαρμοσμένη στην κορεάτικη πραγματικότητα καθώς επίσης και στην καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία και προσωπικότητα του Κορεάτη σκηνοθέτη ΠΑΡΚ ΤΣΑΝ-γουκ. Και σιγά σιγά θα ξεχνά το «Τσεκούρι» και θα αφοσιώνεται στο τρέχον.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2025 17:39 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΒΟΥΓΟΝΙΑ»(Bugonia): ΣΗΜΑΔΙΑ ΚΟΠΩΣΗΣ, ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ,ΟΙ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ, ΟΜΩΣ, ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ
    Γράφτηκε από Pantimo

    ΚΙ έτσι το «φαινόμενο Λάνθιμος» για την ώρα εξακολουθεί να παραμένει «φαινόμενο». Τουλάχιστον για τους οπαδούς του οι οποίοι αποδεικνύονται περισσότερο από «πολλοί», σιγουρότερα «πιστοί»

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2025 20:42 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΡΑΧΝΗΣ» (Kiss of the spider woman): TΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ ‘Η….REMAKE?
    Γράφτηκε από Pantimo

    Το ερώτημα τίθεται εύλογα επειδή στις δηλώσεις μπορεί να  ισχυρίζονται ότι πρόκειται για το μιούζικαλ,  που έγινε για το θέατρο στο 1992 και βασιζόταν στην ταινία του Εκτορ Μπαμπένκο και κυρίως, ΚΥΡΙΩΣ, το τονίζω εδώ το «κυρίως» στο βιβλίο του Μανουέλ Πουιγκ. Από το οποίο , άλλωστε, είχε προκύψει κι η ταινία.

    Συντάχθηκε στις Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2025 16:08 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «NOUVELLE VAGUE» : Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ KI O ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΧΑΡΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι απίστευτα χαρούμενη ταινία η «NOUVELLE VAGUE», η οποία  στις προθέσεις της είναι πολύ σοβαρή (προσέξετε το  περι προθέσεων: η ταινία λέω, όχι ο δημιουργος-και θα καταλάβετε παρακάτω)

    Συντάχθηκε στις Σάββατο, 01 Νοεμβρίου 2025 16:40 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • « ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ AMRUM» (Amrum): ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΦΑΤΙΧ…..ΝΤΕ ΣΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    Γράφτηκε από Pantimo

    Με συγκίνησε πάρα πολύ αυτή η νιόβγαλτη ταινία του ΦΑΤΙΧ ΑΚΙΝ, το έργο του οποίου θαυμάζω και θαυμάζω και τον ίδιο και για ένα πρόσθετο λόγο: Ότι δεν μένει επαναπαυμένος. Γλύτωσε από την τυποποίηση του να είναι ο «Τούρκος της Γερμανίας» με θέματα κι ανθρωπους αποκλειστικά από τα μέρη καταγωγής του. Μεγάλωσε, εξελίχθηκε κι ωρίμασε σε ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ. Τον αφορούν κι οι Γερμανοί, με τους οποίους μεγάλωσε και ζει, τον αφορά κι η παγκοσμιότητα, τον αφορούν ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΗ. Αυτό κι αν του εκτιμώ, το ότι θέλει να δοκιμάζεται στα είδη ως σκηνοθέτης. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε αυτή την αναζήτηση διακαώς

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2025 15:14 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «SPRINGSTEEN: DELIVER ME FROM NOWHERE»: ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΙΑΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑΣ…
    Γράφτηκε από Pantimo

    Καταρχάς, θα ξεκινήσω από τον τίτλο και θα δηλώσω ευθαρσως και για πολλοστή φορά ότι ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ με τίτλους αυτού του είδους Μακρυνάρια και σε ξένη γλωσσα. Η υποτίμηση των ελληνικων αλλά και κάθε τι άλλου πλην των αγγλικων. Διότι ακόμα και σε γαλλικά ή ιταλικά φιλμ προστρέχουν στους αγγλικούς τίτλους του IMDB κι από εκεί αντλούν. Η αλλαγή τίτλου (κι όχι μεταφραση φυσικά, όπως εξακολουθούν να νομίζουν ορισμένοι..) είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ είτε αφορα σε ταινίες είτε σε θεατρικά είτε σε μυθιστορήματα κι εκδόσεις. Κι η λογική είναι πως σε κάθε έργο  , σε καθε χωρα του κόσμου, δεν λειτουργει ο πρωτοτυπος τίτλος. ΚΙ ο τίτλος ΚΡΙΝΕΤΑΙ με ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΙΤΛΟΥ κι όχι του ολοκληρωμένου έργου. Είναι τίτλος επικοινωνίας. Στην Ιταλια, ενπαση περιπτώσει δεν ξερουν «Πολίτη Κέιν» ξερουν αντ’ αυτού το «Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ» όπως κυκλοφορησε το φιλμ στα ιταλικά. Στη δε Γαλλία οφείλουμε τις μεταφράσεις γαλλικών τίτλων που τους πήραμε από αυτην και δεν εχουν σχέση με το πρωτοτυπο τους , όπως «το  τραίνο θα σφυριξει τρεις φορές, το «Οσο υπαρχουν ανθρωποι», «Η μελωδία της ευτυχίας» - είναι οι γαλλικοί τίτλοι αυτων των ταινιών. Για να μην πούμε για το θέατρο και τις μεταφράσεις με τις οποίες έπαιξε ο ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ, καθηγητής των Αγγλικών ως επίσημη επαγγελματική ιδιότητα, το «Λεωφορείον ο ποθος» ή την «Λυσσασμένη γατα» (αν κι αυτην, τελικά, την ανέβασε ο Μυρατ) που οι πρωτοτυποι τίτλοι ήταν εντελως διαφορετικοί. Μέχρι το μεταφορικό μεσον αλλαζε και μετετρψε το «τραμ» του αγγλικού σε «λεωφορείο» ώστε να ακούγεται ποιητικά στην ελληνική απόδοση. Ο Κουν όμως ήταν γνωστης κι ήξερε τα περί τιτλου και τι ο τιτλος σημαίνει κι όχι να το μεταφρασει αυτολεξεί από τα αγγλικά ή να το παίξει με τον αγγλικό απευθείας (αν και το εκανε μια φορά στο «Αμέρικα Ούρα» , χρησιμοποιώντας, όμως, την ελληνική αλφάβητο κι όχι την αγγλική, τη λατινική, κι όλοι οσοι ασχολούνται με τα έργα,  ενδιαφερονταν να ερεθίσουν το θεατή, προβάλλοντας, δια του τίτλου, το πνευμα….Την εδώ ταινία , που θα μπορούσε άνετα να εχει πάρει ως ελληνικό τίτλο «ΣΠΡΙΝΓΚΣΤΗΝ» είτε με ελληνικά είτε λατινικα γραμματα, την εμποδίζει ο τίτλος να επικοινωνήσει. Πέραν κάποιων φαν του βιογραφουμενου ειδωλου.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2025 16:49 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ» (After the hunt): Η ΘΟΛΟΥΡΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ψάχνεται ακόμα ο ΛΟΥΚΑ ΓΚΟΥΑΝΤΑΝΙΝΙΟ, δεν το έχει βρει ακόμα αυτό που αναζητεί, ας τον παρακολουθήσουμε λοιπόν στο ταξίδι. Βεβαια οι Εργοκεντρικοί κρίνουμε από τα έργα την κάθε διαδρομή.

    Η τωρινή σταση του ταξιδιού που λέγεται «ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ» δείχνει ακριβως τη θολούρα της αναζήτησης, το τι είδους ψάξιμο και προς ποια κατεύθυνση.

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2025 17:05 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑ» (Yek tasadef sadeh) (It was just an accident): Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΚΙ Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Τονίζω το «κινηματογραφική αξία» διότι σε αυτές τις περιπτώσεις τολμώ να ομολογήσω ότι με διακατέχει μια επιφυλακτικότητα, όσον αφορά Φεστιβάλ ,κυρίως του Βερολίνου όπου το σύμπτωμα οργιάζει κι η καλλιτεχνική αξία προσπερνάται και μένει το συναίσθημα απέναντι στον ταλαιπωρημένο από το καθεστως της πατρίδας του σκηνοθέτη. Βεβαια στις Κάνες είναι πιο προσεκτικοί..

    Συντάχθηκε στις Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2025 16:19 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «THE SMASHING MACHINE: Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗ»: Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ, Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΗΤΤΑ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι εκπληκτικό αυτό που συμβαίνει με τον ΝΤΟΥΕΗΝΙ ΤΖΟΝΣΟΝ σε αυτή την ταινία που έρχεται για μυριοστή φορά να επιβεβαιώσει το δόγμα: «ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΟΛΟΣ». Ότι στο ρόλο επάνω θα κριθεί ο ηθοποιός, εκεί θα φανεί ποιος είναι και ποιος όχι.

    Συντάχθηκε στις Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2025 20:25 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΜΠΕΡΛΙΝΓΚΟΥΕΡ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΠΙΔΑ» (Berlinguer: La grande ambizione): ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΡΜΟΝIΚΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Είναι πολύ συγκινητική η ιταλική ταινία «ΜΠΕΡΛΝΓΚΟΥΕΡ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΠΙΔΑ» μια και καταφέρνει να φέρει εις πέρας αυτός που μας το δείχνει ΄τι είχε ως πρόθεση: Την προσέγγιση του ηγέτη της Ιταλικής Αριστεράς Ενρικο Μπερλινγκουέρ, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή, μόλις στα 62 του χρόνια, πάνω στην ακμή του, μέσα από την ανθρώπινη διάσταση. Είναι σαφείς οι καταβολές τύπου Βιττοριο Ντε Σίκα, όταν του συζητούσαν για μια ταινία και του έλεγαν «θελουμε το δικό σου ανθρώπινο άγγιγμα»

    Συντάχθηκε στις Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2025 14:47 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΜΙΑ ΜΑΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ» (One battle after another): ΘΡΙΑΜΒΟΣ AUTEUR ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ
    Γράφτηκε από Pantimo

    Ναι, είναι ένας θρίαμβος που για τους ποιητοκεντρικούς θα στραφεί όλο στον δημιουργό ΠΟΛ ΤΟΜΑΣ ΑΝΤΕΡΣΟΝ, διότι είναι πράγματι η καλύτερη μέχρι τώρα δουλειά του, η πιο ώριμη, η πιο περίτεχνη κι η πιο εξελιγμένη σκηνοθετικά σε συνάρτηση απολυτη με το σεναριο…Μα είναι κι ένας θρίαμβος επί του έργου, αν καθίσουμε να δούμε ΤΟ ΕΡΓΟ, που έχει φτιάξει ο Πολ Τόμας Αντερσον, με κριτήρια καθαρώς εργοκεντρικά, και ,ναι, πρόκειται για θρίαμβο

    Συντάχθηκε στις Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2025 15:40 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • «ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ» (Sentimental value) (Affeksjonsverdi) : Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΕΝΟΣ …. «ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ»
    Γράφτηκε από Pantimo

    Διότι περί «μαθήματος» πρόκειται, ως έτσι το απόλαυσα, είχα ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΓΟ.

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2025 16:28 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...
  • “WEAPONS”: ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ, ΜΕ ΤΑΛΈΝΤΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ.
    Γράφτηκε από Pantimo

    Επειδή πολλές φορές επικαλούμαστε τον «πρωτοεμφανιζόμενο» ως όρο για άλλοθι, επιείκεια, χατίρι ή και για  κόλαφο.. Εδώ έχουμε έναν   ο οποίος υπογράφει σενάριο και σκηνοθεσία κι η προϊστορία του τον δηλώνει ηθοποιό. Είναι ο ZAK ΓΚΡΕΓΚΕΡ- στην ουσία δεν είναι πρωτόβγαλτος αλλά…δευτεροετής. Αν αυτό σημαίνει κάτι.

    Συντάχθηκε στις Τρίτη, 02 Σεπτεμβρίου 2025 16:01 Σχολίασε πρώτος! Διαβάστε περισσότερα...

Κριτικές αρχείο

2025

  • Δεκέμβριος (3)
  • Νοέμβριος (8)
  • Οκτώβριος (5)
  • Σεπτέμβριος (4)
  • Αύγουστος (9)
  • Ιούλιος (5)
  • Ιούνιος (7)
  • Μάιος (5)
  • Απρίλιος (1)
  • Φεβρουάριος (5)
  • Ιανουάριος (6)

2024

  • Δεκέμβριος (5)
  • Νοέμβριος (7)
  • Οκτώβριος (3)
  • Σεπτέμβριος (4)
  • Ιούλιος (6)
  • Ιούνιος (5)
  • Μάιος (6)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (7)
  • Φεβρουάριος (4)
  • Ιανουάριος (9)

2023

  • Δεκέμβριος (7)
  • Νοέμβριος (8)
  • Οκτώβριος (6)
  • Σεπτέμβριος (5)
  • Αύγουστος (12)
  • Ιούλιος (9)
  • Ιούνιος (16)
  • Μάιος (7)
  • Απρίλιος (6)
  • Μάρτιος (8)
  • Φεβρουάριος (6)
  • Ιανουάριος (11)

2022

  • Δεκέμβριος (8)
  • Νοέμβριος (7)
  • Οκτώβριος (7)
  • Σεπτέμβριος (6)
  • Αύγουστος (5)
  • Ιούλιος (4)
  • Ιούνιος (6)
  • Μάιος (6)
  • Απρίλιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (5)
  • Ιανουάριος (5)

2021

  • Δεκέμβριος (8)
  • Νοέμβριος (9)
  • Οκτώβριος (7)
  • Σεπτέμβριος (7)
  • Αύγουστος (4)
  • Ιούλιος (8)
  • Ιούνιος (8)
  • Μάιος (3)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (2)
  • Ιανουάριος (4)

2020

  • Δεκέμβριος (2)
  • Νοέμβριος (3)
  • Οκτώβριος (9)
  • Σεπτέμβριος (10)
  • Αύγουστος (10)
  • Ιούλιος (10)
  • Ιούνιος (8)
  • Μάιος (1)
  • Μάρτιος (1)
  • Φεβρουάριος (2)
  • Ιανουάριος (6)

2019

  • Δεκέμβριος (13)
  • Νοέμβριος (11)
  • Οκτώβριος (12)
  • Σεπτέμβριος (5)
  • Αύγουστος (4)
  • Ιούλιος (9)
  • Ιούνιος (9)
  • Μάιος (8)
  • Απρίλιος (7)
  • Φεβρουάριος (6)
  • Ιανουάριος (12)

2018

  • Δεκέμβριος (8)
  • Νοέμβριος (10)
  • Οκτώβριος (18)
  • Σεπτέμβριος (7)
  • Αύγουστος (10)
  • Ιούλιος (12)
  • Ιούνιος (12)
  • Μάιος (10)
  • Απρίλιος (9)
  • Μάρτιος (10)
  • Φεβρουάριος (6)
  • Ιανουάριος (12)

2017

  • Δεκέμβριος (7)
  • Νοέμβριος (7)
  • Οκτώβριος (7)
  • Σεπτέμβριος (7)
  • Αύγουστος (4)
  • Ιούλιος (8)
  • Ιούνιος (13)
  • Μάιος (13)
  • Απρίλιος (11)
  • Μάρτιος (13)
  • Φεβρουάριος (7)
  • Ιανουάριος (12)

2016

  • Δεκέμβριος (12)
  • Νοέμβριος (11)
  • Οκτώβριος (16)
  • Σεπτέμβριος (5)
  • Αύγουστος (9)
  • Ιούλιος (9)
  • Ιούνιος (9)
  • Μάιος (15)
  • Απρίλιος (7)
  • Μάρτιος (9)
  • Φεβρουάριος (8)
  • Ιανουάριος (14)

2015

  • Δεκέμβριος (12)
  • Νοέμβριος (14)
  • Οκτώβριος (12)
  • Σεπτέμβριος (7)
  • Αύγουστος (6)
  • Ιούλιος (10)
  • Ιούνιος (6)
  • Μάιος (6)
  • Απρίλιος (6)
  • Μάρτιος (11)
  • Φεβρουάριος (8)
  • Ιανουάριος (10)

2014

  • Δεκέμβριος (13)
  • Νοέμβριος (6)
  • Οκτώβριος (3)

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

Top
Copyright © pantimo.gr 2025 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Κριτικές

Login

  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη σας;
  • Δημιουργία λογαριασμού